klik sahaja

Nov 8, 2011

Fan of Hello Kitty




Gi la kuar kejap ngan bff saya.. Puan sheera, dia teringin sgt nak buat kad debit hello kity kat hong leong bank..
Sudah tertunai hasrat dia yg satu tu.. Peminat hello kitty yang tegar.. Mujurlah anak pertama dia tu lelaki.. Kalau gegirl, habislah baju gegirl tu.. Tak pasal2 dari stokin baby, klambu, baju of course la kan.. Hello Kitty sahaja..takper.. lepas ni.. mudah-mudahan gegirl pulak yer.. amin~~

Kancil Putih dia yang ala ala suci tu dah ternoda dengan pic hello kitty kat depan.. Uuiiihh jgn cite la dalam kete dia.. Semua accessories Hello Kitty... Muah hahha.. Nanti kalau ada masa sy amik pic kancil dia ya.. Masa besday dia hr tu pun sy bagi hadiah hello kitty tapi kecik jerla.. Janji ada Hello Kitty kan?..
ha... ni pic dlam kete dia.. muah hahaha










Sila abaikan pic model tersebut ya.. muah hahaha.. tukang sibuk yg slalu habiskan minyak kete Puan Sheera





Pemilik Kereta kancil Putih Yang suci Muci tu.... hahahh


So apa faveret kartun aku??? Huhuhu.. Takder.. Dulu masa zaman bebudak.. Sukalah aku ngan sailormoon.. Sebab diaorg cannnttiiikkk sgt.. Tapi bila dah besar tak berapa nak berkenan lagi sebab br perasan skirt dia org pendek sgt.. Muah hahahaha.. So sampai la ni.. Sy takde kartun faveret.. Anak2 saya pulak dua2 suka kartun upin dan ipin, dora dan semua kartun la.. Tapi tidak angry bird.. Ntah apa2 ntah pun.. Hihihi.. Maaf yer peminat angry bird..okla sampai sini dulu ya..

3 comments:

  1. sgt terharu dgn entry awak kali nii... terima kasih kerana memahami dan sudi melayan kerenah saya.. hehehe cayunk awk cgt2.... :)

    ReplyDelete
  2. hahahaha.. aperla awok nie... kita kan BFF.. no hal la.. :)

    ReplyDelete
  3. minat hello kitty ye? saya pun.....followwww

    ReplyDelete

SENARAI KELENGKAPAN PULANG KE MAKTAB

 Alhamdulillah.. negeri perak sudah beralih ke fasa 4. Oleh demikian si kakak akan mendaftar di MRSM Bagan Datuk pada 21.11.2021. Umie dan g...