klik sahaja

Sep 7, 2013

Dugaan kecil buat si comel Qaisara Rasyiqah

 Nafas adik lain hari tu.. Jadi umie amik EL untuk bawak adik ke klinik Swasta

 So doktor kata nafas adik ada bunyi dan pernafasan agak laju..

Doktor kata kalau masih tak sembuh kena rujuk HKL..


Jadi ke sinilah kami pada jam 12 malam.. Sian adik :( tapi dia kuat.. Mula2 buat x ray.. Paru2 ada jangkitan kuman sedikit. Ambil Gas Nebulizer.. Dan kena tahan wad :(


 Ya.. hati ibu mana yang tidak bimbang dengan kesihatan anak2.. Tapi dugaan Allah kena dihadapi dengan rasa kesabaran.. ini ujian dan pasti ada hikmah di sebalik semua ini.

 Tapi adik seorang yang kuat, masih bermain dengan jayanya. makan dengan enaknya dan tidur dengan lenanya.. cuma biasalah time kena ganggu pagi2 buta amik gas dan makan ubat tu.. agak liat sekali :)




Di Hospital.. adik memang tak reti dok diam.. aduii jenuh bawak dia berjalan.. ke taman ke bilik mainan ke kedai terutamanya.. huhuhu apa2lah sayang asalkan awak cepat sembuh :)Ini cerita bulan 4 tempoh hari.. HAri2 ke hari mungkin semakin baik.. Asthma menyerang tak kira muda atau tua.. Jadi Kami sedaya upaya mencegahnya ia berlaku kembali..

Doakan adik cepat sembuh sepenuhnya ya semua :)

No comments:

Post a Comment

SENARAI KELENGKAPAN PULANG KE MAKTAB

 Alhamdulillah.. negeri perak sudah beralih ke fasa 4. Oleh demikian si kakak akan mendaftar di MRSM Bagan Datuk pada 21.11.2021. Umie dan g...