klik sahaja

Oct 31, 2011

Sekarang.. Cinta dah tak berapa nak Laku..


Hi u olsss..

Mari kita dengar sedutan radio ini..


So? apa pendapat u all..

Pendapat saya ialah...
*
*
*
*
*
saya menyokong tindakan wanita tersebut.. why?

1-sebab wanita itu berani memperjuangkan masa depan beliau
2-sebab wanita itu sangat lantang menyuarakan pendapatnya
3-sebab wanita itu tahu apa yang terbaik untuk dirinya.

Saya tidak suka apabila
1-deejay tersebut menyatakan "perempuan tidak elok ini"
2-lelaki tersebut meluahkan perasaannya pada radio

Pesanan saya @ pendapat saya
-Zaman sekarang bukan macam zaman dulu.. zaman sekarang masuk toilet pun nak pakai duit.. semuanya pakai duit.. so sikap materialistik itu perlu.
-Perempuan itu sebenarnya sayangkan lelaki itu.. dia cuba membangkitkan semangat lelaki itu..
-Bukannya dia tidak nasihat tetapi sudah jenuh.. so kalau dah tak faham2 bahasa.. tinggal la sahaja.
-Lelaki tersebut tidak profesional kerana menelefon radio dan kononnya cuba pujuk kembali.. tetapi adakah dia tidak fikir bahawa hal yang dilakukan ini boleh memalukan diri sendiri dan wanita tersebut.. cuba dengar sendiri yang deejay itu berkata perempuan ini tidak elok.

sekian..

Entry CINTA selepas ini...

No comments:

Post a Comment

SENARAI KELENGKAPAN PULANG KE MAKTAB

 Alhamdulillah.. negeri perak sudah beralih ke fasa 4. Oleh demikian si kakak akan mendaftar di MRSM Bagan Datuk pada 21.11.2021. Umie dan g...