klik sahaja

Jul 6, 2011

Model Kecilku .. Umi Qaisara Kurung

As salam semua...

thank you so much kepada semua yang sudi menjengah blog saya yang sangat tak seberapa nie
(yang sebenarnya banyak sangat gadget dan agak berat) hik hik hik .. saya memang suka blog yg warna warni ni.. hehehe

Biar saya perkenalkan sikit bisnes ni ya tuan2 dan puan2 sekalian.. ceewaahhhhh cam nak bagi ceramah pulak.. huhuu

Bisnes Umi Qaisara kurung nie baru sahaja dibuat sementelah keadaan ekonomi yang tak berapa nak mengizinkan buat masa nie.. yerla, harga barang semua naik.. minyak,gula, tepung, makanan terutamanya.. dan yang paling memeritkan of course la tariff eletrik , yang dulunya kerajaan tanggung kini umi pulak yang tanggungg .. sob sob sob..

apapun, hidup kerna diteruskan jugak kan u olsss... apa pun naik.. hidup kena teruskan.. ada perut yang perlu diisi.. dan ada hidup yang perlu di warna-warnikan dengan corak kehidupan.


di sini saya tunjuk sikit contoh2 baju kurung yang dipakai oleh anak kedua saya iaitu

Qaisara Rasyiqah, umur 1 tahun 1 bulan
Corak kain --->ada dua, satu tanah krim, satu tanah putih
Size Baju----> size XS (nampak ngam kan??? no no no, ketat sangat, dan beliau sangat tidak selesa) so saya sarankan ambil size S untuk umur setahun ke 2 tahun
Budak2 nie biar amik besar sikit.. boleh pakai banyak kali.. (pandangan saya la yer.. :)




Budak tembam nie, memang sangat susah nak ambil gambar.. asyik nak bergerak jer.. dahla telefon umie ni sangat tidak canggih .. lagila menampakkan ketidak cantikkannya.. huhuhuu

okeyy ya.. pada sesiapa berminat nak order, boleh call atau sms saya atau Pm saya di FB saya di Umi Qaisara Kurung okeyy..

Lovee u ollss....

No comments:

Post a Comment

SENARAI KELENGKAPAN PULANG KE MAKTAB

 Alhamdulillah.. negeri perak sudah beralih ke fasa 4. Oleh demikian si kakak akan mendaftar di MRSM Bagan Datuk pada 21.11.2021. Umie dan g...