klik sahaja

Nov 1, 2011

Saya suka baca Blog orang ..:)


wink wink wink...

Selalu jadi Silent reader kat blog orang lain.. kalau rasa tak segan.. komen la.. hihihi di bawah nie blog2 yang saya rasa sangat bermanfaat dan sangat tertarik kau memang deBoom..

1-blog ini memang saya selalu jadi silent reader.. saya dapat tahu kewujudan blog ini ketika saya baca blog Kak Aida .. Blog ini sangat2 menarik bagi saya.. untuk orang yang dah berkahwin terutamanya la yer.. kak Ahkak Geli ini memang ayat dia tak boleh tahan.. taip main lepas tetapi semuanya adalah kebenaran.. bak kata tagline dia.. Ini Bukan Lucah Ini Kenyataan.

2-blog ini pun saya selalu jugak jadi silent reader.. Pengalaman seorang wanita yang ditinggalkan suami sebab mengejar wanita lain.. Pengalaman membesarkan 3 orang anak yang masih kecil.. suka duka kehidupan seorang ibu tunggal yang berusaha untuk membahagiakan anak2nya.. Seorang ibu tunggal yang saya rasa sangat2 tabah dan cekal. Dia mengambil jalan untuk berbuat baik pada semua orang dan tidak bersikap terburu2.. sangat2 Tabikkkk.. ;)

3-Blog kepunyaan seorang Kaum Adam.. Muah hahahaha.. takde apa2 nak cerita.. Memang terbaikkkkk .. less story more pic.. ;)

4-Blog ini juga kepunyaan seorang kaum Adam.. perjuangan beliau membesarkan kucing2 terbiar.. kan best kalau saya boleh jadi macam dia..

5-Saya sangat suka baca cerpen.. muah hahahha ..;)

6-Ini blog kawan saya punya cerita.. muah hahahha ;) suka sangat mengikuti perkembangan blog beliau.. masih berjinak dengan dunia blog.. dan dia ada talent untuk meletoppkan blog dia.. keep in Try babe..

7-Bukan blog sedih ya kengkawan.. tapi penulisan yang sangat baikkk.. ;)

8-Akhirnya saya jumpa jugak penjual kek yang dekat dengan rumah.. ermmmm tunggu masa untuk order daripada dia.. nampak sedappppp .. rasa mestiiii sedapppp




Done buat masa ini.. ;)

Nak create Anugerah.. hihihi

Tapi saperlah kita nie nak bagi@ anugerah ...waaaaaaaaa sob sob sob..

No comments:

Post a Comment

SENARAI KELENGKAPAN PULANG KE MAKTAB

 Alhamdulillah.. negeri perak sudah beralih ke fasa 4. Oleh demikian si kakak akan mendaftar di MRSM Bagan Datuk pada 21.11.2021. Umie dan g...