klik sahaja

Mar 25, 2014

Sekadar menulis..



Salam semua...
Pencarian MH370 masuk hari ke 17..
Akhirnya terjawab segala spekulasi apabila Perdana Menteri Kita telah mengumumkan berita yang paling dinantikan dan paling tidak mahu didengar..
Berat mata memandang.. berat lagi bahu yang memikul.. ianya tragedi bagi tahun 2014 yang masih belum sampai penghujungnya pun..
semoga informasi saya yg telah sy kongsikan sedikit dlm post2 sy sblm ni memberi sedikit maklumat pada yang sudi membacanya..
saya tidak mengejar glamour.. saya juga tidak pernah pun merasa duit iklan nuffnagg..
saya cuma suka menulis.. menulis hobi saya daripada dulu..
hope tiada mulut tempayan yang hinggap di sini sekadar untuk menyakitkan diri sendiri..
Saya cuma mencuri masa untuk melepaskan keinginan saya..
Maaf andai tersilap bahasa ya..


No comments:

Post a Comment

SENARAI KELENGKAPAN PULANG KE MAKTAB

 Alhamdulillah.. negeri perak sudah beralih ke fasa 4. Oleh demikian si kakak akan mendaftar di MRSM Bagan Datuk pada 21.11.2021. Umie dan g...