klik sahaja

Nov 14, 2014

DMS 360 di hatiku...

Salam u olss..

This is DMS360

Sedikit Review tentang DMS 360..

Masa mula mula pakai suka sangat dengan sabun dia yang wangiii sangat2 tu :)

Pemakaian kena teratur.. tiba2 orang malas saya ni tiba tiba jadi rajin.. hahaha

Day 3 kulit ada mengelupas sikit.. ermmmm cuak jugak la.. tapi bila belek2 betul.. rupa rupanya.. ia merupakan kulit muka kita yang selama ni mengangkut kotoran di muka.. pendek cerita kulit muka yg kotor la.. ha faham kan?

Pas cuci muka kena sapu day cream.. so siang ada 3 waktu kan.. subuh zohor n asar.. so repeat la tiga kali..
Mula2 kulit muka tu macam ada minyak keluar tau.. ermm ingatkan dah tak sesuai dah.. nak give up dah.. amboii biasa tu ya.. baru pakai 3 hari dah nak give up.. macam mana nak tantik?

Waktu malam.. cuci muka n pakai serum dia.. night cream tu pakai nipis2 jer..
Serum tu lepas pakai.. kulit muka jadi tegang.. bila pegang sendiri muka tu.. alahaiii macam kulit baby you.. patutlah ada orang tu curi ciummm wakakakka

Terus terang la cakap.. produk ni pun beratus juga harganya.. so sy pun pakai seminima yang mungkin.. macam sabun tu.. saya potong tiga.. satu bawak kt tempat keje.. satu dekat rumah n satu belum pakai lagi..

Sampai hari yang ke 6 kulit muka dah rasa lembut je.. pori2 yang dulu besar dah mula mengecil..
Aishhh mcm tak percaya..
Tapi itulah ceritanya..

Now just follow up dan pakai macam biasa..
Kulit muka saya memang tak ada masalah yang serius.. tapi kalau tak jaga n cuba produk yang bagus.. takut juga jadi masalah nanti..

Jom cuba :)

3 comments:

  1. Assalamualaikum.
    Ada gambar sebelum & selepas tak? :D

    ReplyDelete
  2. Saya dah pakai sebulan. Dari kulit saya biasa berjerawat tapi sekarang dah ade jerawat + jeragat + jerawat batu dan sampai ke leher.

    ReplyDelete
  3. Saya dah pakai sebulan. Dari kulit saya biasa berjerawat tapi sekarang dah ade jerawat + jeragat + jerawat batu dan sampai ke leher.

    ReplyDelete

SENARAI KELENGKAPAN PULANG KE MAKTAB

 Alhamdulillah.. negeri perak sudah beralih ke fasa 4. Oleh demikian si kakak akan mendaftar di MRSM Bagan Datuk pada 21.11.2021. Umie dan g...